Survease küsitlused on hoolikalt koostatud igale pisiasjale tähelepanu pöörates. Meie jaoks on oluline, et küsitlused annaksid edasi teie ettevõtte väärtusi, hindaksid kliendi aega ja klienditagasiside oleks võimalikult kvaliteetne.
Välimus
Kujunda küsitlusi nii et nad näeksid välja nagu osa sinu ettevõttest. Lisa logo ja pilte et anda neile oma nägu.
Mobiilidele optimeeritud
Survease küsitlused on kujundatud sobima igas suuruses ekraanile ja platvormile, lubades klientidel jätta tagasisidet ükskõik kus nad parajasti asuvad.
Sissejuhatav sõnum
Vahest tahaks küsitlustele lisada veidi rohkem sisu või edastada kindlat sõnumit. Vahva sissejuhatav tekst võib muuta küsitluse toredaks elamuseks.
Vabas vormis vastused
Tõeliselt kasulik võimalus meie küsitlustel on, et kliendid saavad kirjutada enda kommentaare. Lase klientidel öelda mida nad arvavad oma sõnadega.
Täname sind – sõnumid
Kohe kui kliendid on küsitluse täitnud, kuvatakse neile vastusepõhine sõnum. Juhata nad näiteks sotsiaalmeediasse või paku abi rahulolematutele klientidele.
Lisage lisaküsimusi
Konfigureerige kuni 10 järelküsimust, et saada sügavam ülevaade. Kasutage tinglikku loogikat, nii et kliendid peavad vastama ainult nende kogemustele vastavatele küsimustele.
Kiire ja lihtne seadistamine
Konfigureerige kuni 10 järelküsimust, et saada sügavam ülevaade. Kasutage tinglikku loogikat, nii et kliendid peavad vastama ainult nende kogemustele vastavatele küsimustele.
Vältige dubleerivaid vastuseid
Tuvastame automaatselt kui klient vastab lingi küsitlusele rohkem kui üks kord ja värskendame vastavalt uuringutulemit.
REST API
Kasuta meie REST API automaatset funktsiooni, et küsitleda kliente peale paki kättesaamist, hotellist välja registreerimist või suhtlust kasutajatoega. Võimalusi on lõputult palju.
Info eksportimine
Survease platvormilt saad kogutud info väga lihtsalt välja eksportida ning soovi korral seda muu tarkvaraga töödelda.
Andmeladu
Ladustame sinu andmeid kas USA või Euroopa andmeladudes vastavalt sinu asukohale. Kasutame Google andmeladude teenuseid.
Kontekstipõhised teated
Seadista erinevad „Täname vastamast“ lehed, mis kuvatakse kliendile vastavalt tema antud tagasisidele. Madala hinnangu andjatele tuleks läheneda personaalselt, et uurida nende vastuste tagamaid, kõrge hinnangu andjaid tasuks aga julgustada oma kogemust jagama.
(3.kvartal 2020- funktsiooni lansseerimine)